Sista inlägget

Efter lite mer än ett års bloggande här har jag nu tagit beslutet att lägga ner skrivandet. Det känns som om den här bloggen är ett avslutat kapitel, likaväl som min tid på Bond University. Det har varit skoj att dela med mig av allt jag fått uppleva, även om ni bara har fått se en liten bit utav min tid i Australien.
Jag vill säga 1000 tack till alla er som följt bloggen och ett litet extra tack till er som följt mig sedan jag startade innebandybloggen (ni vet vilka ni är!).

För er som spenderar tid på Twitter kan ni fortfarande följa mig; Garpen_


Kommentarer
Postat av: Å

Nää, va tråkigt. Det har varit så kul att läsa dig, vad som händer i ditt liv och dina reflektioner... Men vi kanske kan ses live snart och få uppdateringarna då istället.:) Kram på dig!

2011-05-21 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0