Problem med axlarna...nähä

Idag var jag på thaimassage en timme och i vanlig ordning somnade jag till, avslappningsmusik fungerar verkligen på mig oavsett om själva thaimassagen inte alltid är så skön. Mot slutet var det dags för axlarna och jag vet sedan tidigare att jag är extremt stel och har problem pga. bland annat för mycket datorskrivande, men det har blivit värre när jag pluggat det senaste året. Tjejen som masserade mig var inte sen med att berätta att jag har stora problem med mina axlar, med knutar mm...nähä. Kan nu meddela att jag kommer springa där var och varannan dag framöver för att mjuka upp mina axlar, vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hur mycket smärta jag än kommer få ta mig igenom, är det bara att tänka på slutresultatet...

Det känns som om jag har en privat beach för stranden är verkligen folktom, riktigt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0