Dålig uppdatering

Det är dålig uppdatering här, jag vet! Men jag njuter av livet och bara är, vilket jag behöver innan allt drar igång igen. Jag har nu varit här i Thailand i 2 veckor och det känns typ som 3 dagar, galet vad tiden går. O-week på Bond för nästa termin är snart över och alla mina vänner är på väg tillbaka till skolan för en ny termin. Ni förstår säkert hur skönt jag tycker det är att jag redan är klar.

På måndag får jag förhoppningsvis bekräftelsen på mina kommande 3 månader och på onsdag sätter det hela i gång. Vill inte avslöja allt nu men jag kan ju säga att lärandet går vidare ett par månader till, äntligen har allt passat in i mitt schema!

Får njuta ett par dagar till innan hjärncellerna måste vakna till liv igen =)

Kommentarer
Postat av: Lena

Riktigt nyfiken på vad du ska hitta på kan jag säga!

2011-05-13 @ 23:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0