Dagarna bara försvinner

Folk brukar fråga vad man gör under dagarna när man är här så länge. Mitt svar är typ; ingenting, fast det märkliga är att dagarna bara försvinner. Det är galet, känns som att man vaknar, äter frukost, badar i poolen går hem och duschar äter middag och sedan ska man sova igen. Man blir lite som en pensionär, man hinner bara göra en sak per dag. Sedan kan det ju vara så att mörkret gör sitt eftersom det är bäcksvart vid 18-tiden.

Ibland är det skönt att inte göra "någonting" även om det kryper i kroppen på mig, det känns som om jag fortfarande är inne i pluggandet, dvs. att när man är ledig har man fortfarande en massa saker som man "borde" börja med, man är aldrig helt ledig.

Måste lära mig att chilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0