Stirra sig blind

Just nu handlar det mesta i skolan om surveys, nästan alla mina grupparbeten innehåller någon sorts survey. Den ena undersökningen är för vår market research klass och där är det lite skönt för jag jobbar med Sara och Louise så vi snackar svenska hela tiden, lite skönt att kunna uttrycka sig precis som man vill och kan för en gång skull. Vi gör en undersökning för skolans gym och bokningssytemet för alla gruppklasser. Det kommer bli väldigt intressant att sammanställa resultatet, för redan nu sitter folk och engagerar sig i våra frågor utan att frågeformuläret är klart.


Min skalle går på högvarv och jag tror att jag stirrat mig blind på frågorna för just nu känns ingenting logiskt. Lika bra att lämna det för idag och återgå imorrn när hjärnan fått vila en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0