Sista månaden på Bond

Mycket nu, allt går i 100...precis som det brukar göra under den sista månaden för terminen på Bond. Jag har precis tagit en paus, blev klar med min del för inlämningen imorgon och ska snart sätta igång med nästa arbete som jag kanppt börjat med och som ska in på fredag. Som sagt fullt ös medvetslös!


Kommer behöva ta en låååång powernap efter fredag klockan 16.00 då sista inlämningen för veckan ska in.

Lite uppmuntran mellan andetagen, fick reda på att jag nu ligger på 12:e plats i statistikklassen efter en tenta och en assignment, har fått 38% utav 40. Vet inte hur många elever som tar klassen den här terminen men det brukar vara runt 100. Skönt att se att det ämne jag fruktat för mest gått så pass bra.
Back to the books!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0