Märklig dag rent sömnmässigt

I fredags hängde jag med Basia och Sunni som jag inte sett på veckor. Vi körde en mega update och jag var inte hemma förrän klockan 02.00. Klockan 07.15 satt jag på en spinningcykel efter bara 4½h timmes sömn. Kom hem efter spinningen, åt frukost och gick och la mig igen. Jag sov till klockan 11.30 då Ellen ringde och frågade om jag ville hänga i Surfers. När jag var uppe och påklädd kändes det som om jag var bakfull, huvudvärk och allmänt snurrig. Spenderade dagen med Ellen innan jag var hemma efter 6-tiden, åt middag och sedan gick och la mig vid 9-tiden. Har precis vaknat, sov hela 12 timmar inatt, helgalet...men antagligen behövde jag det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0