Jag håller vad jag lovar

För 7 år sedan bodde jag 3 månader i skogen i Colorado. Att gå från en storstadstjej till att bo i tält och stugor i 3 månader var inte det enklaste, att dessutom ta hand om ungdomar 24/7 gjorde inte upplevelsen mindre intressant. Tack och lov träffade jag helt underbara människor från hela världen som jag än idag har kontakt med. Under min tid i USA blev jag riktigt god vän med en tjej från Nya Zeeland och när vi väl åkte hem från USA lovade jag henne att en dag komma och hälsa på. Nu 7 år senare har jag äntligen köpt min biljett, efter min sista tenta på Bond ska jag åka över till Nya Zeeland och fira påsk, ska bli såååå skoj.

Shelley kunde inte sluta njuta av solen och värmen när hon kom och hälsade på mig i slutet av förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0