Flyg hit, flyg dit

Det är mycket nu, inte bara i skolan utan även planeringsmässigt för vad som händer efter att jag tagit examen. Bara igår bokade jag flygresa till Nya Zeeland samt en resa till Thailand. Riktigt skönt att ha något att se fram emot medan man kämpar sig igenom de veckorna som återstår på Bond. Det är lite sorgligt på ett sätt att allt nu tar slut, men samtidigt riktigt skönt att jag slutfört min bachelor.

Hade svårt att sova igår kväll eftersom jag hade en massa saker som poppade upp i skallen över saker som måste fixas innan jag åker till Nya Zeeland. Det var bara att göra det jag är bäst på, skriva en "to do"-list, den blev lång kan jag lova. Allt praktiskt man skulle fixa när man skulle lämna Sverige, sker en gång till när man ska lämna det som varit ens trygghet det senaste året. Det är bara att inse, Life goes on..


Ska bli så skönt att få åka "hem" till Thailand och vila upp sig lite och få njuta av lite ledighet, gå på massage, spela golf men även hinna med lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart med lite semester efter allt pluggande. Kram!

2011-03-28 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0