Datanörden i mig briljerade

Idag fick jag tillbaka resultatet från min midterm i Information system och jag blev verkligen supernöjd först och jublade lite inombords, speciellt med tanke på hur det kändes när jag skrev tentan. Jag fick 81%, inte kanonbra men med tanke på den tid jag la ner på pluggade så är jag nöjd. Men eftersom jag var så nära ett HD blir jag nästan lite småsur på mig själv att jag inte hann plugga mera. Medel i klassen var typ 65% så jag antar att datanörden i mig gjorde rätt bra ifrån sig *klapp på axeln*.

Dags att dyka ner i morgondagens tutorialövning för just Information system. Lika bra att förbereda sig för om någon vecka ska jag lära mig allt om smartcards. Intressant värre tänker ni lite ironiskt, medan datanörden i mig knappt kan vänta på att dra igång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0