Black & White outfit

När man dagarna i ända går med vanliga kläder är det rätt skoj att få klä upp sig när tillfälle ges. Igår var jag och mina flatmates på Bonds postgraduate party, även kallat Black & White.


Hittade tillslut en svart klänning längst in i garderoben...strike a pose!


Vi var uppe i the Q1 building, 77 våningar upp med utsikt över hela Guld kusten. Det var riktigt mysigt, dessvärre hängde inte kameran med igår men jag tog iaf någon bild med min mobil (sorry for bad bad quality).


Hissen hade en kamera på toppen så vi kunde se hela färden 77 våningar upp. Jag mådde typ illa...

En riktigt dålig bild men ni fattar konceptet, mysig utsikt med både havet och stad

Kommentarer
Postat av: Kirran

Men gud så fin du är! Ny profilbild på den tack!

mycket snyggt!!

2011-03-22 @ 11:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0