Äventyr i Brisbane

Den här dagen har varit en enda plåga, vaknade 6, gick i regnet till bussen och tog mig hela vägen till Brisbane. Där gick allt fel, missade bussen, gick på fel buss, gick av vid fel hållplats så att jag fick gå en bra bit...man kan säga att jag var smått vilse i storstan. Det enda som var positivt var att det inte kostade något att fixa visumet, imorgon ska de börja ta betalt igen. Så man kan ju säga att jag sparade en massa pengar, bra tajmat. Väl tillbaka i skolan var jag så trött, blöt och frusen att jag bara ville gå hem och sova, en riktigt skitdag!

Men jag får se det positivt, nästa vecka när det är dags att hämta passet vet jag exakt vart jag ska och hur lång tid det tar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0