Allt blir lättare med tiden

Nu när jag gör min sista termin på Bond inser jag att det ändå tar ca 2 terminer innan man känner sig trygg i vad man behöver kunna och hur man ska plugga för att få bäst resultat. Jag har denna termin haft en ganska lugn approach jämfört med de första två terminerna. Visst, ämnena jag läser den här terminen tilltalar mig mer än innan men samtidigt vet jag vad jag behöver göra och vad som krävs. Jag är mer än nöjd med mina resultat från mina midterms och alla grupper och arbeten än innan, fortsätter jag så här kommer jag få ett grymt bra slutresultat och avsluta med flaggan i topp.

Jag är egentligen ingen person som gillar att plugga, jag är mer praktiskt lagd men jag gillar livet här. Det var länge sedan jag mådde så här bra både i kropp och själ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0