Starten närmar sig

Idag tog jag mig till skolan för att se att min betalning gått igenom, alltid skönt att få det bekräftat även om summan gör mig lite smått galen. Det var iaf sista gången jag behöver betala en terminsavgift...thank god!
På vägen hem träffade jag min amerikanska granne Brookie och hon presenterade sin nya flatmate. Roligt med lite nytt folk på gatan, blir säkert lite häng på andra sidan staketet under de närmaste månaderna.

På måndag drar allt igång igen, känns faktiskt lite skönt och speciellt nu när jag vet att det är sista terminen. Blir skoj och se om man hamnar i samma klass som någon man redan känner eller om det blir till att memorera en massa nya namn och ansikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0