Snart drar plugget igång

På måndag drar O-week (Orientation week) igång för alla nya studenter på Bond. Det kommer nog finnas en hel del svenskar bland dessa personer eftersom jag haft ett antal personer som mailat mig via bloggen angående skolan och livet här i Australien. Jag tror jag nämde det här innan förra terminstarten, att det är lika skoj att gå förbi plugget under O-week och se alla nya studenter springa runt som yra höns och se hur exalterade dem är. Jag brukar tänka för mig själv att vänta ni bara ett par veckor så ska vi se om ni är lika exalterade då...haha, tempot och stressen förändras snabbt kan jag lova, "smekmånaden" är över på nolltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0