Nu är något fel

Min väckarklocka står på 06.00 men jag vaknade redan för en stund sedan (runt kl 05.00) och kunde inte somna om. Någonting måste vara riktigt fel med mig eftersom jag aldrig brukar ha svårt att sova och framförallt snooza. Jag vaknade redan vid 04.00 av att min kära flatmate kom hemdragandes med någon brud (då var den karusellen igång igen och skolan har inte ens börjat...). Ska äta lite frukost och sedan blir det gymmet och spinningpasset som startar vid 07.15. Inte trodde jag att jag frivilligt skulle gå på spinning en lördagmorgon klockan 07.15...skönt att jag bara har ca 100 meter till gymentrén.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg men hade varit kul att se lite mer bilder :)

2011-01-15 @ 15:42:52
Postat av: elin

hej, är också svensk student här i Gold Coast, men ska plugga på Griffith. Landa för två veckor sen :)

2011-01-16 @ 08:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0