I love rpm

Under mitt sommarlov har jag tränat en hel del och fått en ny favoritklass, rpm. Jag har kört en hel del spinningpass i mitt liv men det är något med klasserna på mitt Fitness First gym. Instruktörerna får mig att pressa mig till max, precis det jag hade svårt med när jag började träna själv, efter år med lagidrott. Antar att jag behöver den där känslan av att träna i grupp för att kunna pressa mig och bli bättre. Jag brukar aldrig svettas så det droppar om mig men nu när jag blivit trogen rpm har jag en pöl på golvet när jag är klar (kanske var mer information än ni behöver, men ni fattar vad jag menar iaf).

Det har nästan blivit som en drog att få trampa tills luften tar slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0