Helgens...

godaste: tacomiddagen hemma hos Sunni och Basia

roligaste: videoredigeringen

jobbigaste: rpm klassen klockan 07.15 i lördags morse, speciellt eftersom jag kom hem 02.00

överraskning: fick mail från en av mina lärare som givit mig 2 extra betygspoäng (kan max tjäna ihop 3p under terminen). Han bad oss att skicka in bidrag till hand blogg, som även fungerar som en del av vår undervisning. Våra bidrag ska vara relaterade till analyser och research av olika slag och jag hade två saker på lager som jag skickade. Skoj att det gav resultat!

som-jag-har-väntat: Biggest loser drar igång ikväll, gissa om jag kommer sitta redo i soffan

inbjudan: en svenskfest står på agendan om någon vecka...skoj!

skratt: när jag läst Kirrans uppdateringar på twitter

äntligen-borta: träningsvärken från mitt pass med pt-Ben, tog bara 4 dagar...helt sjukt!

Dags att ladda för en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0