Från 0 till 100

Idag var det dag två i skolan och jag hade 3 lektioner med start 8.00. Det var verkligen full rulle och det känns verkligen som att jag gått från 0 till 100 på två dagar. Min hjärna har verkligen gått ner i varv under semestern och nu ska jag plötsligt sitta och lyssna och ta in en massa information igen, inte det enklaste. Jag kom hem vid 14-tiden och var helt slut i huvudet, antar att det bara är att vänja sig.

Till min glädje var Sara i två av mina klasser så nu har jag lite svenskt sällskap också, inget jag är van vid efter två terminer på Bond.

Imorgon har jag bara en lektion och ska ta mig en lång sovmorgon, det är jag värd efter idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0