Betyg och nya kurser

Egentligen skulle betygen för förra terminen ha publicerats på måndag men jag fick mina redan igår. Tog mig en snabb titt och är glad att jag klarade mig igenom ytterligare en termin. Nu har jag en sista termin och fyra nya ämnen att slutföra sedan är det nog färdigt med pluggande för min del.

Jag ska under denna termin läsa:
1. Consumer behaviour
2. Market research & analysis
3. Business Information systems
4. Statistics

Jag tog mig en titt i min statisticsbok och jag inser ju redan nu att det kommer bli mitt svåraste ämne den här terminen. Det är en massa matematiska saker som ska göras...halleluja (läs: usch-önskar-att-jag-slapp)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0