Vilken j-la stil

Jag har under alla terminer på Bond insett hur viktigt det är att man väljer rätt personer att jobba med under alla grupparbeten, det sparar både energi och tid. Jag hade min första presentation förra veckan i en av klasserna och min grupp hade delat upp allt bra och det hela gick helt ok. När lektionen var klar frågade läraren om vi kunde ta in en till medlem, visst sa vi, men ifrågasatte det faktum att vi redan gjort vår presentation. Vi fick en förklaring och blev fyra istället för tre. Idag var det gruppmöte, tror ni den nya personen dök upp? Självklart inte, vilken j-la stil. Här är vi snälla och låter personen få komma in i vår grupp och som tack så dyker han inte ens upp eller hör av sig. En sak är säker, personen åker ut med huvudet före i nästa ö-råd! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0