På jakt efter en outfit

Idag har jag varit på jakt efter en outfit för morgondagens fest. Alex fyller 25 år och har dragit ihop en fest med temat: Sverige. Sist jag kollade var vi över 40 personer som skulle dit, alla är ju förståss inte svenskar men de flesta Bondsvenskarna ska dit. Så vad gör man när man inte hade med sig någon svensk flagga eller dylikt hit till Australien...? Man går på jakt och låter fantasin flöda. Jag tog verkligen fram min kreativa sida idag och väl hemma går var det dags att börja måla om peruken jag köpte från grön till blå...haha, stod med händerna dränkta i blå bodypaint. Nu hoppas jag bara att allt går min väg, blir det regn imorgon är jag körd =)

Ps. känns ju som att ABSOLUT är rätt givet som dryck imorgon eller vad säger ni?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0