Kanske borde "hata" fler ämnen

Ni som följer min blogg vet att jag inte är något stort fan av ämnet statistik. Det är nog det ämne jag "hatat" mest sedan jag började på Bond och eftersom det ingår i Business bachelorn går det inte att byta bort ämnet. Både mina lärare är grymma men själva ämnet och alla formler gör mig yr och allmänt snurrig. Idag fick vi tillbaka måndagens tenta (hur snabbt rättar lärarna tentan egentligen!?) och när jag såg mitt resultat trodde jag först att något blivit fel, kan resultatet verkligen stämma.

93% HD....Wiiiii!

Mitt bästa individuella resultat sedan jag kom hit. Jag måste nog börja "hata" fler ämnen, verkar ju fungera =)

Nu återstår det 6 nya veckor med ännu fler formler...halleluja!

Kommentarer
Postat av: Michael på Study Abroad

WOW!

Sjuk bra Susanne!

Kul!

Grattis!!!

Vad glad JAG blir för dig!!!

Keep up the good work!

P.S. vad ska jag göra när du sluttar bloggar där nere... ditt blogg är underbart!

2011-02-24 @ 09:51:19
Postat av: Lena

Du är en klippa och en sjuk tävlingsmänniska, värre än min mamma ju ;) Nää men när du ger dig fan på att klara nått så gör du de! Stort GRATTIS till resultatet!

KRAMAR

2011-02-25 @ 22:16:56
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0