Fler löprundor framöver?

Sitter just nu i skolan och har jobbat med en massa saker på hemmafronten som behövdes fixas. Sjukt vad saker och ting tar tid, papper ska printas, scannas och postas. Men och andra sidan har jag inget annat än tid just nu, har ju haft dagen ledig.

Imorse var jag på gymmet för ett rpm-pass och passade dessutom på att ta mig en jogg runt sjön för att få igång benen igen. Jag vet inte om alla år med försäsong och alla timmar i elljusspåret gjort att jag inte längre gillat att springa. Hur som helst har jag under de senaste månaderna föredragit gruppträning på gymmet. Men efter dagens löprunda tror jag nog att det blir fler rundor inom kort, suget är tillbaka och känslan efteråt är det bästa med hela passet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0