En vecka kvar till...

...min första midterm för den här terminen. Först ut är statistiken och som ni sett innan kämpar jag på med alla formler och siffror. Jag kan berätta att jag fått lära mig att använda alla "oanvända" knappar på min miniräknare, alltid något! Jag kan inte påstå att det är skoj men med tanke på att jag bara har 9 veckor kvar kan jag nog stå ut, värre saker har man ju gjort i sitt liv. Fast jag måste vara ärlig och berätta att alla konstiga formler gör mig livrädd, snurrig i bollen och känslan jag hade under mattelektionerna i högstadiet kommer tillbaka...usch! Men med lite hjälp och extra tid blir allt konstigt plötsligt rätt klart....mycket märkligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0