Busy time

Har inte bloggat på hela helgen, imorgon börjar mina midterms så det är full rulle. Man kan säga att jag dejtat mina statistik formler hela helgen och de driver mig till vansinne...


Idag har det varit så j-la varmt på ren svenska. 33 grader har det stått på termometern och som om det inte är nog har det varit säkert upp mot 90% luftfuktighet. Det har gjort att det nu är storm ute, hann precis hem innan allt drog igång. Känslan är att man inte vet vart man ska ta vägen, svetten rinner och jag har redan duschat 3 ggr idag.

Dagens suprise - fick paket från Sverige, tack Skates!

Dagens sms - Sam, can you please do your dishes, the kitchen smells like skit!

Dagens "att göra" - svara på alla mail jag fått under de senaste dagarna som fått vänta pga allt plugg

Nej, back to my statistics...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0