Bättre än väntat

Var uppe vid 6 imorse och bra var väl det med tanke på att jag behövde skriva ut mina notes som vi fick ha med på dagens tenta. Fick lite smått panik när jag skrivit ut sidorna, vissa av mina formler hade fått frågetecken på vissa ställen istället för ett annat tecken. Smått panikslagen fick jag börja om och leta fram alla mina formler och fylla i för hand. Själva tentan gick bättre än väntat, vilket får mig nu att tro att jag gjort en massa fel. Hur som helst måste jag bli godkänd, annars skyller jag på miniräknaren =)

Är så glad att det är över, nu har jag faktiskt fram till måndag till min nästan midterm. Idag ska jag bara njuta av dagen coh inte tänka på plugg, behövs kan jag lova!


Inga fler formler på ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0