Tack för allt pepp och pushande

Imorse var jag på mitt sista RPM-pass med favoritinstruktören, jag är tydligen inte den enda som tycker att hon är bäst, hon ska tydligen vara Guld kustens bästa. Hur som helst så lyckades hon åter igen pusha oss till max och det kändes lite märkligt att efter passet tacka henne för att hon i månader "pushat-mig-så-det-känts-som-att-benen-har-gått-av" och att jag har uppskattat varje pass. Eftersom jag tycker vi människor är för dåliga på att faktiskt berätta för andra när de gör någonting bra, kändes det viktigt att berömma och faktiskt låta henne höra hur bra hon är på det hon gör. Jag kommer iofs att ha henne redan på onsdag igen, fast då i Body pump, sedan är det goodbye till gymmet och alla härliga människor som jag träffat under mina månader där.

Gymmet och alla trevliga människor är helt klart något jag kommer att sakna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0