Snart är allt över

Solen skiner och jag sitter här med 5 timmar kvar innan min sista tenta drar igång. Tentan är det sista provet jag gör på Bond University, så om ca 8 h är jag klar och har en bachelor med major in marketing (förutsatt att jag klarat alla prov vill säga). Det känns lite märkligt att snart vara klar men samtidigt är jag så trött på allt pluggande, behöver ett break. Lyssna bara på det här; det tog mig 15 minuter att öppna tonfiskburken idag med husets konservöppnare, jag provade alla vinklar som gick och slängde till och med burken i backen...haha, har varken tålamod eller hjärnceller kvar =)

Dags att dunka huvudet i bordet och mangla in några Information system-termer till...
I am getting closer...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Lycka till! Du är grym! Kram Å

2011-04-20 @ 12:03:28
Postat av: Leniz

Det kommer gå super bra!

2011-04-20 @ 19:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0