Häng med girlsen

Den här terminen har bara försvunnit och jag har knappt sett Sunni och Basia, tjejerna jag har hängt med sedan jag kom hit för ett år sedan. Så igår hade vi lite av en spontankväll, jag drog över till deras place och vi satt och pratade i timmar och såg en film, eller jag låg och sov filmen igenom. När jag kom hem insåg jag varför, klockan var 03.45. Vet inte hur det går till men varje gång vi tjejer ses är jag hemma efter 01.00.

Basia berättade att hon nu ev kommer satsa på modellandet i 6 månader för att se vad som händer och jag är så glad för hennes skull, ska bli suprtskoj att följa. Jag älskar hennes senaste jobb åt David Jones där hon spontant började posa med en hund som kom inspringandes i studion. Snacka om att bilden representerar hennes rätt jag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0