Destination New Zeeland

Jaha, svårt att greppa att jag faktiskt är klar med skolan, ett år av studier och en livsstil som jag faktiskt lärt mig älska är över. Antar att det är dags att gå vidare till nästa steg i livet, vad det nu är...

Just nu sitter jag och packar, ska slänga ner påskäggen i resväskan och bege mig till Brisbane för att flyga till Nya Zeeland och träffa Shelley. 7 år har gått sedan vi befann oss i USA och jag gav henne mitt ord på att jag en dag kommer och hälsar på, den dagen är nu här!

Musiken som pumpar ut i högtalarna medan jag packar, min nya favoritlåt (en låt som säkert de flesta andra hört i månader...haha, ligger lite efter!)


Kommentarer
Postat av: Å

Hallå? Har du slutat blogga nu? Vill ju (egentligen inte) veta hur varmt och skönt du har det i Thailand.;)



Kram, kram!

2011-05-02 @ 14:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0