Dagens aha-upplevelse

Det har varit lite dött här på bloggen under de senaste dagarna, inte så konstigt med tanke på att alla exams börjat samt att inte så mycket annat än plugg har stått på agendan.

Idag hade jag min första exam i Consumer behavior. Fick mig en riktigt aha-upplevelse, insåg nämligen att det är roligt att skriva examen när man faktiskt kan innehållet...haha!. Som ni förstår gick det riktigt bra (kändes så iaf), vilket känns skönt. Ska fira dagens prestation med att gå till affären och handla middag för att sedan gräva ner mig i statistiken. Ska försöka bli BFF med min miniräknare innan måndag, kan behövas för att inte trassla in mig i problemen. Men tack vare Ellen och hennes tidiga examenpresent kommer jag nog ta mig igenom även måndagens statistiktenta. 1000-tack Ellen, inte visste jag att 2 A4-papper skulle kunna spara mig dagar av plugg!

Kanske dags att ta sig i kragen, klä sig varmt och promenera till affären.

Detta är vad som väntar mig denna lördag kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0