Beröm

Datanörden i mig log i morse...

Idag hade vi vår sista Information system klass. Allt jag behövde göra var att sitta och lyssna på några presentationer samt bedömma dem, lätt som en plätt. Vi fick sedan veta hur vi ligger till rent betygmässigt inför sista tentan. När det var min tur blev jag generad, min lärare gav mig en massa beröm och sa att jag var en av hennes top 2 elever vad gäller de arbeten vi gjort både på lektionerna samt inlämningarna. Hon var noga med att påpeka att hon har tre klasser...haha, bättre start på skoldagen går knappast att få... sjukt nöjd!



Jag och Sahara fick HD på vår presentation om smart cards som vi gjorde förra veckan...wihoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0