Allt och inget

Det har varit ett par händelserika dagar under den senaste veckan. Häromdagen fick jag ett intressant sms från Elin, min flatmate. Hon skrev att om jag ville bli hög var det bara att gå ner till köket, vår flatmate hade besök av en amerikansk tjej och de fick för sig att baka haschbrownies. Ja ni läste rätt, hur j-la dum får man bli...orkar inte ens skriva om det.

 

Det har ju varit plugg på skolan mer eller mindre under den senaste veckan. I allt pluggande glömmer man bort att äta och sömn existerar knappt, ligger väl på 4-5 timmar i snitt per natt och jag har nu blivit som en pensionär som sover middag. Här om dagen bjöd skolan på cheezeburgare och Redbull vid 21.30 tiden, perfekt för oss som glömt äta. Helst sjukt egentligen att vi köade i 30 minuter för två burgare. När tjejen kom med burgarna blev folk som galna, var som om vi aldrig sett mat innan, folk tog typ lådan från tjejen och bara slet i varandra för att få en gratis burgare. Jag drack en Redbull för första gången på väldigt länge och det märktes kan jag säga, kände mig yr och hela min kropp reagerade. Konstaterade att Redbull inte är min grej!

 

Det var en del personer som väntade på gratis nattmat

 

Annars ligger allt fokus just nu på pluggandet, jag försöker bara se till att avsluta mina studier på ett bra sätt. Jag känner mig mer avslappnad inför sluttentorna än tidigare, orkar inte stressa upp mig, det får liksom gå som det går. Men i allt pluggande måste jag säga att det känns jättemärkligt att allt snart är slut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0