Zumba på schemat

Det känns riktigt skönt att jag kommit igång med träningen igen. Gymmet har sjukt roliga pass och det är riktigt roligt att prova på nya saker. Imorgon har jag lyckats byta min sena lektion i skolan så jag hinner hänga med Sunni och Basia till Zumbaklassen. Har hört sjukt mycket om Zumba men aldrig provat så det ska bli intressant att testa.

En sak jag insett under senaste veckan är att jag just nu har en spärr när jag tränar. Jag kan inte pressa mig lika hårt som innan när jag spelade innebandy. Jag vet att det sitter i skallen och jag tror att jag fått nog av känslan i kroppen när jag pressat mig till max. Skillnaden ligger ju trots allt i att jag nu kan träna för att det är skoj och avkopplande, innan var det ett måste och hela tiden målfokuserat. Förhoppningvis släpper spärren en dag...

Bara tanken av sugrörsandning får mig att rysa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0