Spending money

Imorse var jag i skolan för att köpa ett häfte och en bok innan plugget drar igång på måndag. Passade även på att förnya mitt students activity membership (SAM-kort) så jag kan utnyttja skolans alla faciliteter i form av gym, pool, sporthall, tennisbana mm. Poff sa det och 1500 kr var borta från kontot, de är precis nu i början man bara håller för ögonen för att slippa se alla pengar försvinna från kontot.

I helgen ska jag fixa det sista i form av block, nya överstrykningspennor mm. Jag är ju lite petig när det kommer till kontorsmaterial, måste vara rätt sorts papper mm. Jag vet, jag är knasig! Men jag slipper iaf köpa tejp för det har ju Australienska tullen varit snäll nog att skicka till mig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0