Smider planer för vinterlovet

Det är månader kvar och en hel termin att ta sig igenom, men trots det har jag nu börjat planera mitt vinterlov. Mina föräldrars biljetter är bokade och de kommer joina mig över jul och nyår. Även om jag bott här i ca 5 månader har jag inte sett så mycket av landet, mitt fokus har legat på annat. Men förhoppningsvis kan vi ta oss runt en del när mina föräldrar kommer. Jag ville ju åka till Fiji men tydligen är det stormsäsong då, så jag smider nya planer just nu. Det lutar åt att vi tar oss till Cairns och the Great barrier reef och njuter av ledigheten. Skönt att ha en liten morot framför sig...

foto: www.snorkelcairns.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0