Skönt att bara kunna lyfta på luren

Idag insåg jag att jag är så glad att Kirran befinner sig i Australien, även om hon inte är precis där jag är. Att bara kunna lyfta luren och ringa utan att behöva tänka på vad klockan är och behöva ta hänsyn till någonting annat. Att Skypa är riktigt bra men att kunna leva "normalt" och skicka iväg ett sms med en flumtext och bara lyfta luren för att säga hej underlättar så mycket. Ibland kan små saker betyda så mycket.

Om 2 veckor väntar nya äventyr med Kirran, ska bli grymt skoj!

Kommentarer
Postat av: Lena

Åhh så avis, jag vill också kunna bara skicka iväg ett mess eller lyfta luren... Känns som jag borde dra iväg ett mail till dig nu!

2010-09-06 @ 17:58:42
Postat av: Kirran

Ja hur skönt är det inte, jag blir så glad varje gång telefonen plingar till eller jag har ett missat samtal för det händer liksom inte, skulle egentligen kunna lämna den hemma men nu vet jag ju att du kan ringa eller messa...thihi

2010-09-07 @ 13:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0