Nattplugg efter lång dag

Klockan börjar närma sig 22.30 och jag ska precis börja plugga inför morgondagen quiz i Strategic marketing. Det känns helt sjukt att redan under vecka 3 behöva sitta uppe och plugga, men jag antar att jag får skylla mig själv en aning eftersom jag prioriterat annat under dagen. Valde att jobba idag eftersom min lawlektion var flyttad och väl hemma gick jag till gymmet och sedan har jag suttit och fixat med en massa saker på hemmafronten. En sak kan jag säga, jag är såååå glad att jag har världen bästa föräldrar som ställt upp och hjälpt mig där hemma, GULD värt!

Vi satt stora delar av helgen och skrev på vårt grupparbete i Strategic Marketing och skickade en draft till läraren för att höra om vi var på rätt spår. Idag fick vi tillbaka ett svar och låt mig säga så här, business planen ska vara inlämnd senast 17.00 på onsdag och gruppen har en hel del att fixa till...det kommer med andra ord bli en lång morgondag!

Nä, dags att ta tag i allt även om jag helst nu bara skulle vilja sova...

Blir nog nattpasset i 24/7 labsen imorgon för att hinna klart med grupparbetet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0