Minnena finns alltid kvar

Jag har inte saknat innebandyn för 5 öre förrän för några dagar sedan då jag tog mig runt på ett par bloggar för att se vad som hänt. Jag kunde snabbt konstatera att det är alldeles för få lag som fattat hur viktigt det är att ha en blogg eller uppdaterad hemsida för att öka intresset kring laget, sporten och föreningen. Jag är glad att se att t.ex. Täby fattat grejen och infört en YouTube channel med diverse klipp. Personligen tycker jag att deras blogg skulle behöva ett ansiktslyft men i slutändan är det ju innehållet som räknas =)


Efter en massa år med laget har jag samlat så många minnen och oavsett var jag än i världen befinner mig finns minnena alltid kvar. Att kunna gå tillbaka till min innebandyblogg och kolla på alla bilder, läsa knasiga inlägg och bara minnas får mig att le både inombords och på utsidan.

Projektet "Hollywoodfruarna goes Zundaland" är nog en av de roligaste saker jag gjort i mitt liv. Som vi kämpade för att våra lagkamrater skulle få skratta på avslutningen. Jag svor och skrattade vart om varannat under redigeringen. Jag har filmen sparad och i tryggt förvar, brukar plocka fram den ibland om jag känner för att skratta. Helt klart ett av mina starkaste minnen från Zundatiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0