Godis och tejp....hmmm

Öppnade brevlådan och log, ett nytt paket från mina kära godisvänner hemma i Sverige. Öppnade paketet och hittade godis och en tejprulle...hmmm? Är inte helt 100 på varför en tejprulle fanns med i paketet, men mina vänner vet att jag gillar kontorsmaterial, ja jag vet, jag är knasig. Hur konstigt det än låter så stod jag där med ett leende på läpparna. Ett leende pga av en tejprulle men också över gesten från mina vänner =) Är jag fel ute får ni gärna förtydliga varför rullen låg i paketet...haha

1000 tack än en gång för det SVENSKA godiset...och tejprullen! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tejprulle, haha?! Ingen av oss har lagt ner en tejprulle. Vad var det för godis som låg ihop med tejprullen?? OM det va godis från nån av oss så e det ju superskumt, haha!!



Svara asap... Vi e bra nyfikna:)!!



Kram

2010-09-06 @ 18:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0