Fullt upp

Bloggen har fått lida lite i ett par dagar på grund av att jag haft fullt upp. Ett axplock om vad som hänt sedan sist:

- Var på gymmet klockan 05.30 i torsdags för ett spinningpass, kan inte direkt säga att jag var vaken. Klockan 06.40 var jag duschad och klar, då sov fortfarande hela min gata. Det var en intressant upplevelse att spinna klockan 05.30, åt lunch klockan 10 och var redo för att sova vid 14-tiden. Hela dagen blev knas!

- Har suttit timmar med min grupp i Strategic marketing och gjort en businessplan för den tävling som drar igång om 2 veckor. Vi har fått öva lite i 2 veckor och som grupp konstaterade vi rätt snabbt att vi går för guld, förvånade? Tävlingsmänniskan i mig har inte dött bara för att innebandyn lagts ner. Det är helt sjukt att vi redan sitter med en massa arbeten fast vi bara är i vecka 2 av terminen. Det är sjukt mycket mer att göra denna termin än förra. Det märks att jag är i näst sista delen av min utbildning, ämnena kräver mera och det är mer att läsa.

- Vi var ett gäng som hade skräckfilmskväll där vi såg filmen Orphan. Ibland undrar jag hur sjuk personen är som skriver manuset...helt klart en vriden men bra film. Vägen hem blev riktigt underhållande...en tjej slängde sin handväska i backen och spydde meter i från mig, 2 killar jag mötte på gatan var lite väl fulla och blev stoppade av securitybilen...bara för att nämna något.

- Tillsammans med Basia och Sunni hade vi ett träningsmarathon i lördags. Vi började med ett spinningpass vid 08.15 sedan blev det ett yogapass följt av ett danspass. Danspasset var bland det roligaste jag gjort, snacka om att få shaka loss =) Vid 12-tiden var vi klara, trötta men glada!

- Jobbade i fredags och fick rycka in och hjälpa produktionsavdelningen. Jag hade en av mina roligaste jobbdagar hitills i mitt liv. Det låter galet men att få sy, klippa, klistra och bränna passar mig perfekt =) Vi gjorde alla skyltar, flaggor och en massa andra saker för en stor beachturnering i fotboll som påbörjades i helgen. Riktigt skoj att få vara med från början och vara med i skapandet av alla slutprodukter.

Det var allt jag kunde komma på just nu...back to schoolwork, har massa att ta igen och göra innan nästa vecka startar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0