En jobbdag kvar

Snart är lovet över och jag är tillbaka i skolan. Imorgon är det sista jobbdagen på lovet sedan påbörjar jag mina strödagar. Känns skönt att jag kommer kunna jobba ett par timmar i veckan och kombinera det med plugget. Dessutom har jag styrt upp så jag kommer kunna göra mitt stora Human Resource management arbete i samarbete med mitt företag. Känns super att jag utnyttjat mina kontakter och redan hittat ett sponsorföretag.

Idag gjorde vi klart layouten på en båt som används av en organisation som består av kvinnor som överlevt bröstcancer. Jag kände mig som hemma när jag såg allt rosa, känns skoj att kunna göra någonting bra för ett bra syfte.

Det var ingen liten båt som stod på parkeringen idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0