Äntligen klara

Idag har vi haft en kanondag på jobbet, jobbade med hemsidan tillsammans med Michael, en Kanadensisk kille. Vi hann med en hel del innan det var dags att hjälpa till med 20x20 meters bannern. Vi var tvungna att bli klara idag och jag hjälpte Lisa som sydde med diverse saker. Efter ett tag sprang jag även över och hjälpte till med laminering och en massa annat skoj. Jag verkligen älskar att vara ute på "golvet" och försöker suga in så mycket information jag bara kan, man kan aldrig lära sig för mycket. 


Klockan 17 var vi äntligen klara med bannern och skulle då prova att fälla ut den. En 20x20 meters banner både väger mycket och tar sjukt stor plats. Vi var 9 personer som bar bannern på axeln och gick ut på parkeringen. Där lyckades vi veckla ut den och även ta några bilder. Det var skoj att se allas leenden när allt var klart och vi insåg att resultatet blev super.

Visar er en bild när jag kommer över dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0