Aj, redan träningsvärk

Kom precis hem från morgonens träningspass, valde att joina styrka och konditionsklassen. Jag hade lite träningsvärk redan innan och fy bubblan vad mina muskler skakar nu. Jag kommer vara så öm imorgon att jag inte kommer kunna gå. Var enda liten muskel i kroppen värker och jag klarar inte ens att lyfta armarna just nu.

Det märks att det är fler studenter som börjat nu i september för redan klockan 8.00 är listan vi måste fylla i vid ankomst full. Med andra ord, det kommer bli kamp om biljetterna till de olika klasserna framöver. Nu räcker det inte att bara ta sig dit, nu måste man vara där i förtid också =)

Ska ta och göra mig i ordning innan jag ska promenera till skolan och ha min första klass för terminen. Business Law står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0