65 % på ett test om Sverige

Imorse hjälpte jag min flatmate med ett test om Sverige och hur vi beter oss i vissa sammanhang. Det var det knasigaste frågorna jag hört på länge och svarsalternativen var inte bättre dem. Av ca 10 frågor tyckte jag i de flesta fall att inget av svaren stämde in. Vi skrapade ihop 65 %, haha, snacka om att vi skrattade. Direkt efteråt gjorde Sam ett liknande test om Australien och lyckades bara skrapa ihop 50 % så ni ser ju mönstret. Antingen är vi helt främmande för vårt eget hemland eller så är frågorna knasigt ställda ;)




Kommentarer
Postat av: Sondrejennifer

Incredible site!

2010-12-13 @ 08:46:22
URL: http://sondrejennifer.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0