Tröttis

Klockan är runt 00.40 och jag sitter fortfarande kvar i skolan och nere i the batlabs. Tack och lov är stället öppet 24/7. Har under de senaste timmarna suttit och skrivit ner en massa inom Human resource så nu kan jag det mesta gällande, intervjuer, olika tester man kan göra, urval, rekrytering mm. Min hand är helt förstörd och likså min hjärna. Måste verkligen snart gå hem och sova för väckarklockan står på 06.00.

Inte nog med att jag knappt kommer få sova, imorgon ska jag direkt efter 2 tentor le för fotografen när de kommer och ska ta en bild för intervjun de gjorde i förra veckan angående Capstone och simulering...halleluja!
Sova existerar inte just nu, det får jag göra efter morgondagen för då är jag klar med mina midterms för denna gång...LÄNGTAR!!!!

Pausen är över, dags att ta tag i de sista sidorna!

Under denna byggnad sitter jag just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör hårt och lycka till! Men lova att du firar sen!!:) Kram Å

2010-10-25 @ 21:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0