Trotsade regnet

Gårdagen blev lite förstörd och inte blev det bättre av att jag skulle försöka ta mig till Sunni och Basia i spöregnet. Jag valde att ta av mig skorna och gå barfota halva vägen. Var livrädd att trampa på glas med tanke på alla flaskor som alla kastar i tunneln mellan mitt område och skolan.

Vi åkte in till Mermaid beach för ett födelsedagsparty och hamnade sedan i en stor villa, som var en uteklubb men kändes som vilken förordtvilla som helst...sjukt häftigt koncept! Skulle nog fungera kanon hemma i Stockholm.

En kortfattad version av kvällen:

- Åkte limousin och drack skumpa
- Fick slänga mina partyskor
- Gick barfota mer än halva kvällen
- Fick ett paraply av taxichauffören som tack för att jag lyssnade på hans historier om Joe Labero (läs: allt jag sa var mmmm, aha...osv =)
- Basia "the model" halkade och gjorde en av de roligaste vurpor jag någonsin sett
- Kom hem och insåg att vårt hus nog har alldeles för tunna väggar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0