Taktik för omgång 2 avklarad

Veckan börjar lida mot sitt slut, iaf skolveckan. Torsdagar är min sista dag och även min längsta, så ikväll blir det till att göra klart alla mina uppgifter för morgondagens tutorials.

Idag gick min grupp i Strategic Marketing igenom allt inför runda 2. Vi försökte klura ut vad de andra lagen har för sig och så passade vi på att lägga upp våra nya siffror inför decision 2. Trodde aldrig att det skulle vara så skoj med simuleringen och själva tävlingen. Just nu ligger vi etta men mycket kommer hinna hända innan sista omgången är avklarad. Men det känns skönt med lite tävlingsanda och spänning under veckorna framöver.

Dags för lite lawstudier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0