Skolveckan snart över

Jag har 2 lektioner kvar för dagen, flumlektion i filosofi och min business law tutoral. När dagen är över är även skolveckan över, så skönt. Dessvärre väntar en helg med plugg då jag har en inlämning på måndag samt plugg inför midtentorna.

Kom precis från student lerning center där jag diskuterade min uppsats i filosofi. Ja, eftersom jag inte gillar ämnet och inte är jättebra på att flumma tankemässigt var det skönt att veta att jag var på rätt spår med min uppsats. Den ska lämnas in på måndag så jag har fortfarande någon dag på mig att komma in i rätt känsla. Jag har en känsla av att en stor flaska wiskey skulle få mina tankar i rätt riktning...

Time to study!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0